noutati pepetour excursii in canoe alte excursii echipa pepetour poze din excursii jurnal de calatorie diverse articole case de vacanta
  © Equillon Group
    Cu canoea pe Bega 2002
    Asa cum crede Deedee despre excursia: "Personalitatea Alfa", Sasca Montana - Cheile Nerei - Varadia, toamna 2005
    Din amintiri, Pepe isi spune parerea despre excursia: "Personalitatea Alfa", Sasca Montana - Cheile Nerei - Varadia, toamna 2005
    Asa cum vede Elena Adorian excursia: "Personalitatea Alfa", Sasca Montana - Cheile Nerei - Varadia, toamna 2005
    Oana Dobosi are o parere despre excursia: "Personalitatea Alfa", Sasca Montana - Cheile Nerei - Varadia, toamna 2005
    Adi Tufescu - "Personalitatea Alfa", Sasca Montana - Cheile Nerei - Varadia, toamna 2005
    "Personalitatea Alfa", Sasca Montana - Cheile Nerei - Varadia, toamna 2005
    "Discover Body Language", Sasca Montana - Cheile Nerei, toamna 2004
    Cu canoea pe Timis, Tronsonul Albina-Sag: Miruna, Bogdan, Pepe
    Cu canoea pe Bega. 20 iulie 2003. Miruna si Pepe.
 Cu canoea pe Bega 2002
Cu canoea pe Bega, Sambata, 25.05.2002
Pepe, Adi, Ionut, Anca, Alex, Dani, Oco, Ioana

Ioana: “Dupa o saptamana stresanta, o sambata minunata. Nu m-am asteptat sa gasesc asa locuri frumoase de-a lungul Begai. Plimbarea cu canoia mi-a trezit spiritul de aventura care incepuse sa se cam stinga. Super…”

Oco: “Timisoara, frumos oras, insa daca iubesti natura si linistea simti nevoia ca la sfarsit de saptamana sa evadezi. Cine ar fi crezut ca la doar cativa km departare poti gasi inca locuri neatinse de mana omului. Plimbarea cu canoia e o experienta care trebuie incercata.”

Pepe: “Seara, in drum spre casa, am facut o scurta oprire sa vad daca s-au mai slabit corzile ce strang barca pe portbagajul masinii. Coarda din spate era putin slabita si uitandu-ma in masina, l-am vazut pe oco facand din maini, aratand Ioanei cum se vasleste.
Am sarit pentru prima data cap si a fost o saritura reusita. Am retineri de la astfel de sarituri…dar a fost superb.
Am gasit meandrul cu nuferi…sunt minunati. Cei albi sunt mai frumosi decat cei galbeni.”

Cu canoea pe Bega, Duminica, 26.05.2002
Pepe, Camelia, Adi, Suzi

Pepe: “Am fost cu Camelia pana la insulele din apropierea satului. Sunt cateva insule “crescute” une foarte aproape de cealalta…am trecut printre ele…nu-mi venea sa cred ca eram pe Bega. Desi a trecut o zi de cand am vazut nuferii albi…inca ma gandesc la cat de frumosi sunt…si la numai 10 km de Timisoara.”

Suzi: “Totul o fost super pana a inceput sa ploua. Toti au plecat numai noi am ramas pentru ca Pepe tot spunea: “Trece repede.” Asa a si fost, dupa 10 minute a reaparut soarele si noi ne-am continuat activitatile.”

Pepe: ”Am vaslit cu Adi cat am putut noi de bine si am prins o viteza… Luni m-am dus
    mai departe >>
Ing. PETER GROPSIAN
ghid national de turism & monitor de schi
pepetour@equillon.ro
0745 354924
Ultimele vesti pepetour via email: